KRNOV-M.ALBRECHTICE-JINDŘICHOV-ZLATÉ HORY-HEŘMANOVICE-M.ALBR.- KRNOV ......8.4.07

TRASA: Krnov(penzion ESO)-Linhartovy-M.Albrechtice-Třemešná-Jinřichov-Janov-Petrovice-(Petrovy boudy)-Zlaté Hory-Heřmanovice-Holčovice-Hynčice-M.Albrechtice-Linhartovy-MPS-Lenarcice(PL)-Krasne Pole(PL)-Chomyaža(PL)-MPS-Chomýž-Krnov(penzion ESO)
MPS - malý pohraniční styk

VZDÁLENOST: 82,3 Km

PRŮMĚRNÁ RYCHLOST: 24,6/25,6 Km/h

ČAS: 3:21

Vyjíždíme z Krnova od Penzionu Eso (partner "Cyklisté vítáni"), projíždíme kolem nemocnice, přejedeme přes koleje a za nimi odbočujeme vlevo, kde již pokračujeme po cyklotrase č.55. Po cyklotrase pokračujeme místní částí Chomýž, za kterou vyjíždíme na silnici Krnov-M.Albrechtice-Bartultovice (CLO). Ze silnice po nějaké době odbočujeme vpravo do obce Linhartovy a pokračujeme po málo frekventované cestě až do M.Albrechtic. Zde opuštíme cyklotrasu č.55 a pokračujeme vpravo na hlavní silnici do Třemešné. Zde odbočujeme vlevo směr Jindřichov (rovně směr Bartultovice CLO). Z Jindřichova pokračujeme směrem vzhůru směr Petrovice, kde odbočujeme vpravo. Cesta zde ze začátku ostře stoupne, a po několika metrech se jen mírně narovná. U "Petrovy boudy" se cesta lomí. Je zde odbočka 1,5 km do kopce na rozhlednu Biskupská Kupa. Zde na odpočívadle čekáme až se zase sjedeme dohromady, chvíli si odpočineme a klesáme do města Zleté Hory. Jakmile sjedeme na hlavní cestu pokračujeme vlevo směs areál Bohema. Momentálně zde probíhají rekonstrukce, tak se vracíme na hlavní cestu a pokračujeme směr Heřmanovice, Krnov. Ze Zlatých Hor, které leží na severní straně Jeseníků, a vlastně již za kopci v údolí , opět stoupáme do ostřejšího kopce. Blízko odbočky na poutní místo Mariahilf, se cesta lomí a my víme, že jsme zdolali dnešní poslední stoupání. Čekáme než se sjedeme dohromady a poté klesáme směr Heřmanovice, kde odbočujeme na křižovatce vlevo směr Holčovice, M.Albrechtice. V Holčovicích zastavujeme v Pensionu ZAMO (partner "Cyklisté vítáni"), kde zaháníme pocit hladu a žízně a pokračujeme přes M.Albrechtice do Linhartov. Zde míjíme po pravé straně zámek a odbočujeme vlevo přes říční most na Polské území (platí zde malý pohraniční styk). Přes Krásne Pole dojedeme do obce Chomayža, kde opět přes most se dostáváme na naše území do obce Chomýž. Dále již pozvolna pokračujeme po stejné trase, jaké jsme jeli ráno (ale opačně) k Penzionu Eso.

Výškový profil je z http://mapy.idnes.cz/cykloturistika..................................................MAPA OBLASTI
..........Krnov - ......Jindřichov ..-........Zlaté Hory - Heřmanovice ....-........ Krnov
Začátek u Penzionu Eso
Klesání do Třemešné
V JIndřichově
V JIndřichově 2
V JIndřichově 3
Stoupání nad Petrovicemi
Poohlédnutí zpátky (cesta a kostelik v Petrovicích)
Ukazatel Petrovy Boudy
V areálu Bohemy
Tabule v areálu Bohemy
Stoupání ze Zlatých Hor směr Heřmanovice
Na vrcholu kopce před klesáním do Heřmanovic