CYKLOTRASA - KRNOV-HOŠŤÁLKOVY-KRNOV

Vhodné pro: horské, treking

Popis cesty:

km      místo   popis

0 km   Krnov  Zadem kolem řeky a koupaliště do Chomýže.

5 km   Chomýž.  Na konci Chomýže doprava kolem řeky, kousek stezkou přes pole, na výjezdu na štěrkovou cestu se dát doleva směrem ke kolejím, přejet kolmo hlavní cestu a stoupáním pokračovat. Na druhém vrcholu jsou tři kaštany.

11 km  Hošťálkovy.  Po sjezdu od tří kaštanů přijedete do Hošťálkov, dáte se po hlavní silnici doleva, proti proudu potoka. U kadeřnictví , které je po pravé ruce až za mostem, se dáte doprava. Potom pokračovat rovně (na mírné rozdvojce doprava). Přidete na posezení s altánkem, zvané "U boudy" (450 mnm), následuje sjezd k hlavní silnici. Na ní se dáte doprava a po 400 metrech doleva, směrem ke kostelu a nádraží.

16 km   Linhartovy.  Cesta se stáčí kolem kostela doprava a napojuje se na hlavní, pokračuje rovně směrem na Krásné Loučky (cyklostezka č.55).

18,5 km Krásné Loučky  Po příjezdu k hlavní silnici doleva směr Krnov a po 100m odbočit doleva mezi hospodu a hasičskou zbrojnici směr Chomýž.

21 km Chomýž Pokračovat ve směru na Krnov, kolem zahrádkařské kolonie, řeky a koupaliště

26 km Krnov konec

Převzato z krnov.cz

Výškový profil: (přibližný, není nám známa přesná nadmořská výška, kromě posezení "U kaštanů".)

Kilometrovník:

NÁZEV NADM. VÝŠKA DÉLKA ÚSEKU CELKOVÁ DÉLKA FOTO, POZNÁMKY
Krnov 335  -  -  .
Chomýž 340 5 5  .
 - 400  .  .  .
Hošťálkovy 375  .  .  .
Hošťálkovy (posezení "U Boudy") 450 6 11  .
Linhartovy 360 5 16  .
Krásné Loučky 350 2,5 18,5  .